menu
MDS

Klachten

Wij streven naar een optimale kwaliteit als het gaat om onze producten en dienstverlening. Mocht u toch een klacht bij ons willen melden dan vernemen wij dit graag. We vragen u dit te doen volgens ondergenoemde procedures zodat wij uw klacht zorgvuldig en efficiënt in behandeling kunnen nemen en u zo goed mogelijk kunnen helpen.

Meld uw klacht altijd eerst bij onze Customer Service. Op deze manier kunnen wij u vertellen hoe te handelen en bovendien zijn wij alvast op de hoogte van de klacht en kunnen indien nodig preventieve maatregelen nemen.

Wij hanteren een aparte procedure voor gebruikers en voor zorgprofessionals.

Maak hieronder uw keuze:

Klachten

Bent u gebruiker van onze producten en diensten?

Bent u zorgprofessional?

Klachten

Neem direct contact met ons op

Klik op de knop 'Neem contact op' en vul het formulier in en laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn. We werken graag met u samen om u de zorg en aandacht te bieden die u verdient.

keyboard_double_arrow_up