menu
MDS logo

Klachten zorgprofessionals

Om uw klacht goed te kunnen behandelen is het van belang dat wij het betreffende product, indien deze beschikbaar is voor onderzoek, in de originele verpakking, samen met uw klachtomschrijving van u ontvangen voor onderzoek.

Tijdens het contact met onze Customer Service heeft onze medewerker u uitgelegd hoe dit te verzenden:

  • Indien mogelijk in de originele verpakking, samen met het eventuele restant.
  • Indien het een artikel betreft dat gebruikt is (canule, stemprothese etc) dan dient deze gereinigd en gesteriliseerd (indien mogelijk) hygiënisch verpakt aan ons te worden aangeleverd.
  • Stemprotheses dienen te worden verpakt in een afgesloten koker met alcohol, verpakt in 2 gesloten gripzakjes.
  • Het volledig ingevulde klachtenformulier volledig ingevuld bijgevoegd, ook wanneer u deze digitaal aan ons heeft verzonden, zodat wij weten van wie het afkomstig is.

Na uw aanmelding registreren wij uw klacht en ondernemen alvast de nodige stappen. Na ontvangst van de producten zullen wij deze opsturen naar de betreffende leverancier voor onderzoek. Indien gewenst en in overleg met u, ontvangt u vervangende producten.

Als wij de resultaten van het onderzoek van de leverancier hebben ontvangen, krijgt u hierover bericht.

Overige klachten

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, de verzending of een andere niet-product-gerelateerde klacht? Laat het ons dan weten! Neem indien mogelijk telefonisch contact op met uw accountmanager, productspecialist of onze Customer Service zodat wij deze klacht met u kunnen bespreken. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@mdsbv.com.

Neem direct contact met ons op

Klik op de knop 'Neem contact op' en vul het formulier in en laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn. We werken graag met u samen om u de zorg en aandacht te bieden die u verdient.

keyboard_double_arrow_up