Om uw klacht goed te kunnen behandelen is het van belang dat wij het betreffende product, indien deze beschikbaar is voor onderzoek, in de originele verpakking, samen met uw klachtomschrijving van u ontvangen voor onderzoek.
Tijdens het contact met onze Customer Service heeft onze medewerker u uitgelegd hoe dit te verzenden:
Na uw aanmelding registreren wij uw klacht en ondernemen alvast de nodige stappen. Na ontvangst van de producten zullen wij deze opsturen naar de betreffende leverancier voor onderzoek. Indien gewenst en in overleg met u, ontvangt u vervangende producten.
Als wij de resultaten van het onderzoek van de leverancier hebben ontvangen, krijgt u hierover bericht.
Overige klachten
Heeft u een klacht over onze dienstverlening, de verzending of een andere niet-product-gerelateerde klacht? Laat het ons dan weten! Neem indien mogelijk telefonisch contact op met uw accountmanager, productspecialist of onze Customer Service zodat wij deze klacht met u kunnen bespreken. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@mdsbv.com.
Klik op de knop 'Neem contact op' en vul het formulier in en laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn. We werken graag met u samen om u de zorg en aandacht te bieden die u verdient.