menu
MDS logo

Klachten gebruikers

Om uw klacht goed te kunnen behandelen is het van belang dat wij het betreffende product, in de originele verpakking, samen met uw klachtomschrijving van u ontvangen voor onderzoek.

Tijdens het contact met onze Customer Service heeft onze medewerker u uitgelegd hoe dit te verzenden:

  • In de originele verpakking, samen met het restant.
  • Ook alle overige verpakkingen met hetzelfde LOT-nummer meesturen.
  • Het volledig ingevulde klachtenformulier volledig ingevuld bijgevoegd, of wanneer u deze digitaal aan ons heeft verzonden, een briefje met daarop uw naam en woonplaats zodat wij weten van wie het afkomstig is.
  • Goed verpakt en voorzien van het retourlabel dat u van ons ontvangt na aanmelding.

Na uw aanmelding registreren wij uw klacht en ondernemen alvast de nodige stappen. Na ontvangst van de producten zullen wij deze opsturen naar de betreffende leverancier voor onderzoek. Indien gewenst en in overleg met u, ontvangt u vervangende producten.

Als wij de resultaten van het onderzoek van de leverancier hebben ontvangen, krijgt u hierover bericht.

Overige klachten

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, de verzending of een andere niet-product-gerelateerde klacht? Laat het ons dan weten! Neem indien mogelijk telefonisch contact op met onze Customer Service zodat wij uw klacht met u kunnen bespreken. Is spreken lastig? Stuurt u dan een e-mail naar info@mdsbv.com.

Neem direct contact met ons op

Klik op de knop 'Neem contact op' en vul het formulier in en laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn. We werken graag met u samen om u de zorg en aandacht te bieden die u verdient.

keyboard_double_arrow_up