Als u uw hulpmiddelen bestelt bij MDS regelen wij alles rechtstreeks met uw zorgverzekering. Hiervoor hebben wij enkele persoonlijke gegevens nodig met daarbij uw toestemming om deze te gebruiken in de communicatie met uw zorgverzekering.
Op het moment dat u zich registreert om te kunnen bestellen via onze website vragen wij uw naam, woonplaats en telefoonnummer/e-mailadres. Hiermee controleren wij of al bij MDS bekend bent. Is dit het geval? Dan geven wij u toegang tot onze webshop en kunt u bestellen.
Bent u nog niet bij ons bekend? Dan sturen wij u eerst een uitgebreider formulier voor de nodige aanvullende gegevens om u te kunnen inschrijven. Deze gegevens behandelen wij met zorg en worden uitsluitend gebruikt voor de genoemde doelen. Na de inschrijving geven wij u toegang tot de webshop.
Dit klinkt wellicht ietwat omslachtig maar het is wel nodig omdat niet iedereen producten kan en mag bestellen. Het gaat immers om vergoede zorg.
Uw hulpmiddelen worden vergoed vanuit de basisverzekering met inachtneming van het eigen risico. Het kan echter zijn dat uw zorgverzekering een “budgetplafond” hanteert en niet alles ongelimiteerd vergoedt (denk aan lampjes, pincetten, stomabeschermers, etc). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw zorgverzekering. Ook onze Customer Service kan u hierover algemene uitleg geven.
Maakt u namens iemand anders een account aan? Geeft u dit dan aan, dan nemen wij contact met u op. Wij hebben immers de gegevens van de verzekerde nodig.
Klik op de knop 'Neem contact op' en vul het formulier in en laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn. We werken graag met u samen om u de zorg en aandacht te bieden die u verdient.